onsdag 22 juni 2011

bilder

Inser att jag inte har lagt upp några bilder på bloggen på länge... 
En av anledningarna till det är att min dator strejkar så jag har Js dator, har inte lagt in några bilder här eftersom här är en massa annat skit på datorn som tar all plats :-) 

Igår va mamma här och hjälpte mig lite med packningen, eller ja... det blev väl inte så mycket packat utan mest snack och så tittade vi på gamla foto. Kul! 
Sorterade iallafall ut en hel svart sopsäck med kläder, slitna byxor, gamla trosor, strumpor mm som ska kastas... inget att skänka bort ens :-) 
Idag har jag oxå hunnit med en hel del av packningen så nu börjar det bli tomt i skåp och garderob, istället är här en massa flyttkartonger och bananlådor typ överallt. 

Igår gick vi en kvällspromenad med Ängla, vi gick till svärföräldrarna, kom inte hem förrän lite efter tolv sen. Men det va en skön kväll!! Så på flyttdagen så börjar vi kl 07.00, sen vid 12.00 så har svärmor mat på bordet... ljuvligt!!
Nähäpp... får väl ta ett litet tag till innan jag blir totalt försoffad. Snart middag oxå ju.

Inga kommentarer: