måndag 27 juni 2011

Vet att jag är jätte dålig på att uppdatera... men har varit mycket nu. 
Midsommar firades först med mamma, morfar och morbror, midsommarmat och mys. När J sen kl 21 slutat jobbet körde vi in till hans vänner i Lund där firandet var väldigt glatt och snurrigt när vi kom :-) Och det bara fortsatte.... vi körde hem (jag körde) vid 01.30 för jag va svintrött och kroppen min var totalt sliten efter allt sittande. J drack vodka... första gången sedan nyår som han drack... gissa om han blev rund under fötterna?? Han somnade nästan direkt när vi kommit hem. 
Dagen efter fick jag köra honom till jobb på eftermiddagen eftersom det var tveksamt om han var körbar :-) 

Sen har helgen gått ut på att packa ner huset. Nu är det snart dax!!! :-) 
Nu kom honey hem så vi ska kolla film och mysa lite.

Inga kommentarer: