lördag 9 april 2011

ensam lördag

Lördag idag då....
Har varit kass ett par dagar nu men idag mår jag helt okej.
Förutom att jag varit så klantig att jag på något sätt gjort av med en hel karta smärtstillande :-(
Hur lyckas man???

J jobbar hela helgen och jag är ledig, har hunnit med en del idag faktiskt.
Tvätten hänger på tork ute i solen, lite trädgårdsarbete har jag hunnit med och sen grillade vi kycklingfilé innan J stack till jobbet.
Så dagens middag blev grillad kycklingfilé med hemgjord tsaziki och sallad... för lite fett egentligen men gott var det!!!

Ängla tycker oxå om trädgårdsarbete, hon är med hela tiden och plockar... bäst av allt var när grannen skulle ner och tömma rullebören... då sprang hon som en tok för att få hans uppmärksamhet så han kunde leka lite med pinne :-)
Nu ligger hon i soffan och vilar, blir eventuellt en cykeltur ner till centrum senare.... bara för att liksom. 

Inga kommentarer: