söndag 20 februari 2011

1 vecka

Fy vad jag är kass på att uppdatera....
Har varit ledig nu i 3 dagar, sjukt skönt!!!
I fredags var jag och träffade A som är hemma på besök från Norge, var lite fest i skogen hos V... tyvärr har jag totalt tappat suget efter att dricka och festa så för mig blev det cola och sedan hemgång vid tolv när de andra gick ut.
MEN.... det va kul ändå!!!
ikväll ska jag jobba..... igen.....
J har köpt en ny tv, 46 tums lcd, full hd och 3d.... det ser ut som om man står och tittar på någon genom en fönsterruta när man tittar på film. Lite läskigt bra bild faktiskt.
Jag är inte den som brukar märka skillnad på tv o tv.... men denna är sjuk!!!
Så nu har vi 3 tvapparater.... fast den ena hamnade hos Js föräldrar, vi har ju inte plats med en till och vad ska vi med 3 till?
25mars ska J tatuera sig igen, efter det ska vi hem till min kusin E och äta middag.... har inte träffat henne på 4 år!!!! Ska bli riktigt skoj att se henne!!!
Nähäpp.... dax att äta!! 13.30 kommer M och Kira hit, då ska vi ut på busrunda med våra små tjejer :-)
Så sen kan jag köra och jobba med gott samvete... vetskap om att Ängla är trött!!

Inga kommentarer: