onsdag 9 februari 2011

Nu är våren kommen!!!?????......

Idag har det verkligen varit vår i luften!!!
Jag och Ängla körde in till Malmö, först tittade jag på Ms lägenhet... jätte fin :-)
Sedan köpte vi fika och körde till västra hamnen, där satte vi oss vid havet och intog vår fika... helt underbart mysigt!!
Efter det tog vi en promenad längst stranden, Ängla busade en massa med hundarna och jag o M snackade en massa.
M gick där med sin fina runda mage, bebis kommer vilken dag som helst nu :-)
Igår var jag och Ängla på promenad vid stranden här i byn... hon är helt tokig när vi kommer dit, springer som tusan :-)
Så härligt att se!!!
Imorgon ska familjen (jag, J och Ängla) till skrylleskogen och gå milen... hoppas det är lika fint väder som idag!!!
Nu ska jag prova på något som jag inte smakat förr... kladdkaka med passionsfrukt i.... kan nog vara ganska gott tror jag.
Ska försöka skärpa till mig med att uppdatera, har blivit lite kass på det nu märker jag.

Inga kommentarer: