torsdag 3 februari 2011

Telefon och skit :-)

Härom dagen var jag och J på Nova för att J skulle lämna in sin stationära dator på lagning.... gick förbi telenorshopen och kollade med dom vad dom kunde erbjuda mig nu eftersom mitt abonemang snart går ut.
En htc wildfire.... + nytt modem till internet + att det blev ganska mycket billigare månadskostnad än vad jag haft.
Super nice!!!
Så hör man J mummla när jag får telefonen; "nu har hon större tv än mig & bättre telefon... då får vi gå så jag får köpa en 70tums tv"...
:-) Givetvis blev det ingen tv men det var bara så roligt att höra honom...



En vit telefon blev det, men har nu köpt ett lila silikonskal till den... vet att jag är ganska duktig på att tappa saker så det är bäst!!!

Nu har jag jobbat mina 3 kvällar så får vara ledig fredag och lördag!!
Imorgon ska jag nog till Malmö och träffa M innan bebis tittar ut :-), sen blir det eventuellt fest med Js kompisar på kvällen.

Ska försöka dammsuga oxå (igen!!!)

Mamma kom förbi här i förmiddags... blev skiträdd när hon knackade på rutan!!! J hade precis stuckit till sina föräldrar för att spela och jag satt och funderade på hur jag skulle aktivera Ängla denna dag.
Mamma skulle till fiskboden här i Lomma och b la köpa mat till morfar, kom på att man kunde sticka till stranden och gå. Fick med mamma dit :-)
Så en promenad på stranden med lös hund som bara hoppade och studsade rundor :-)
Underbara lilla tjej!!!

Får se vad det blir för skoj imorgon... kanske storegård hundpark???
Ja... beror på väder!!! Ikväll kom det en skur med regn, sedan blev det is på gatorna... livsfarligt att överhuvudtaget vara ute!!!

Nähä... nu får jag väl ta och gå ut i trädgården så Ängla får kissa en sista gång, sen blir det sängen.
Natt!!!

Inga kommentarer: