lördag 12 februari 2011

bara jobb, jobb och jobb.....

.... så känns det just nu, känns som jag tillbringar nästan varje kväll på jobbet.
2a jobbekvällen avklarad för denna helgen... 1 kväll kvar.... men fy vad trött jag är i både kroppen och huvudet!!! Skulle nog behöva vara hemma 10 år för att vila upp mig känns det som... Skulle iallafall behöva lite semester, åka iväg någonstans.. hade nöjt mig med att vara hemifrån 2 dagar. Bara jag kunde komma ifrån vardagen och jobbet liiiiite.......
Hade varit så underbart skönt!!!
Idag hade vi underbart väder igen, kallt men sol och blå himmel... jag och Ängla tog oss en promenad på stranden, där var vi inte ensamma!!! Jätte många som promenerade där, ett par stycken satt med sina picknick korgar, 2 killar fiskade och ett gäng satt och grillade korv.... super mysigt!!!
Hoppas på fler såna dagar inom en mycket snar framtid... kanske redan imorgon??
M som jag träffade i Malmö i onsdags fick igår kl 11.55 en liten flicka :-)
Vi hann med andra ord precis med att träffas innan... skönt att allt gick bra!!!
På måndag kommer A hem på besök (bor i Norge), vi har inte träffats sedan i somras när hon var här sist så ska bli kul!!
Nästa fredag tror jag det skulle bli lite fest med A och co, skulle ha jobbat då men fick semester tackvare en timmis som ville jobba för mig :-)
Nu ska jag försöka få min speedade hund lite lugn, sen blir det sängen.....

Inga kommentarer: