lördag 19 mars 2011

supermåne!!




http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12752912.ab

Igår kväll hade jag huvudvärk... inte så farlig men början till migrän.
Idag har det känts av men inte mer... men nu ikväll... AJ!!!
Jag är av den sorten som tror på det här med samband av migrän och fullmåne och idag är det inte bara fullmåne... det är supermåne!!!
Efter att ha läst lite om supermånen och dess krafter/påverkan på jorden så tror jag även att det är denna som är boven till att min sömn i princip varit obefintlig den senaste veckan, jag undrar oxå om det inte påverkar kroppen.
Dom flesta med fibro är väderkänsliga, dvs att vi känner i kroppen när det är väderomslag... när det ska regna/åska, när det blir varmt och fuktigt, när det är för kallt.... .ja... vi är känsliga för väder helt enkelt. Så bäst hade vi nog mått utan väder :-)

Imorgon är det hundutställning i Malmö, men det blir inget för mig :-(

Inga kommentarer: