onsdag 2 mars 2011

kommande dagarna

Då var sista arbetskvällen för denna veckan avklarad :-)
Får dock ta igen min långledighet nästa vecka genom att jobba 6 dagar av 7 :-(
MEN.... nu ska jag njuta!!!
Imorgon är J oxå ledig så då blir det väl film mys på kvällen, på dagen tror jag det blir fältet i Malmö med Ängla.
O just det... eventuellt kommer en arbetskamrat förbi imorgon kväll och säger hej.
Fredagen den 4 mars....dagen då jag och J varit tillsammans 1 år.... den kvällen "firar" han på jobb och jag hemma.
Men jag får iallafall gott sällskap av A (från Norge) som kommer på besök, sen åker hon tillbaka till Norge så vi hinner precis träffas en gång till.
Blir nog någon god mat, massa skitsnack och mys.
När jag kom hem från jobb ikväll så hade J redan gått och lagt sig, han slutade 21 idag och tränade där efter... rolig han är!!! NOT!!!!
Hoppas på en sån här dag imorgon om det blir fältet!!! :-)
Detta är från västra hamnen i Malmö.

Inga kommentarer: