lördag 21 maj 2011

Hundskyddsföreningen Hundis

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150176115924998&set=a.383139804997.165582.222017439997&type=1&theater


Här är en länk till Max sida på facebook, han är en underbart go hund. 
Jag förväntade mig en jobbig första natt, men efter lite gnäll så la han sig på Änglas Back on Track madrass bredvid Js sängsida och somnade sen sov han till J vaknade imorse. 

Eftersom Ängla föredrar att sova på min morgonrock vid min sida så brydde hon sig inte om att han tog hennes säng :-) 
Idag har Max visat att han verkligen älskar att ligga och mysa i trädgården där han har tillbringat största delen av dagen. 
Tror detta är bra träning för Ängla oxå faktiskt, att hon får lära sig att det finns andra än hon som behöver kärlek och mys. Men givetvis får hon så mycket mys som hon brukar få!!!

Nu kommer snart J hem från jobbet, han slutar 21 idag. 
Blir nog en kvälls prommis med dogsen och sen film mys :-)
Imorgon ska jag iväg till tjejen jag är kontaktperson till, tror vi ska shoppa lite. 
Så då får J vara hemma med hundarna :-)

(länk till hundis hemsida finns längre ner i vänstra spalten)

Inga kommentarer: