måndag 16 maj 2011

skit- fibro- dagen

Varför ska jag ha den här jävla skit farbrorn i min kropp???? 
Har jobbat 3 dagar nu över helgen, idag är jag ledig... men kan jag göra något?? 
NEJ!!!!!
För givetvis ska den jävla fibroskiten komma på besök då man har varit duktig och jobbat och sen tycker att man förtjänar iallafall en dags mys och bus med familjen. 
NEJ... då ska man behöva ligga på soffan hela dagen för att man har ont i varje liten muskel i kroppen, ögonen är så sjukt trötta. O stackars J som får stå ut med en trött och irriterad jag.... 

Men han vet vad fibro är och jag hoppas/tror han har förståelse när det blir såhär.
Hade velat gå en lång skogspromenad, städa så här är fint vid eventuell visning av huset, baka bröd, laga god mat och bara vara och mysa. 
Blir bara ledsen o besviken såna här dagar..... *sucka*


Inga kommentarer: