måndag 2 maj 2011

Allmänt skit

Har hänt en del sista tiden.... bara idag har jag uträttat hur många ärenden som helst :-) 
Vi kan börja med att jag i torsdags jobbade sista dagen i hemvården här i byn, imorgon kl 13.00 börjar det nya arbetet på SUS (skånes universitetssjukhus). 
Kommer jobba där iallafall till augusti ut, sen får vi se... skulle vilja ha jobb i Lund till hösten.... blir närmre hemmet då. 

I fredags kom Js kompisar D och M hit, vi grillade och kollade på en kass film... men trots filmen så var det en mycket trevlig kväll!!
I lördags skulle vi ha åkt in till stadsparken i Lund och firat valborg med Js kompisar, men vi stannade hemma. Dels pga. att där var 25 000 personer i parken och dels för Js fot behövde vila.
Idag har jag finally fått tummarna loss och bytt däck på bilen, 4 nya sommardäck fick det bli = ett stort hål i plånboken!!!

Körde sen med J och Ängla till Malmö för att gå en sväng på fältet och sen fixa foto till mitt nya körkort.... fy vad jag känner mig gammal när verkligheten är att jag har haft mitt körkort i 10år!!!

Har minst en sak till att berätta, men det får ni vänta lite med... kan ju inte skriva allt i ett enda inlägg :-) och så vill jag ha det svart på vitt innan jag ropar hej!! 

Inga kommentarer: