tisdag 31 maj 2011

snart så....

Snaaaart kommer min favorit kille hem från jobbet... hoppas på en bra film ikväll oxå :-)
Jag vill se "Livet är underbart", en film om tiden då de hemska koncentrations lägren fanns... hemsk och bra film. 
Jag och J började av någon anledning prata om koncentrations läger, när jag gick i nian var vi på klassresa i Berlin. Sista dagen där fick vi besöka ett av dessa hemska ställen... just det vi var på fanns inte så många byggnader bevarade, men det som fanns räckte för att man skulle få rysningar i kroppen. 
 
Under den resan besökte vi även Berlinmurens museum, vilka sjuka ställen människorna försökte gömma sig på för att komma förbi muren.... 
MMM.... mer om detta kanske kommer i senare inlägg, nu ska jag titta på BB (Big Brother)... finalvecka nu ju!!!!
 
Någon mer än jag som tittar på det? 
O du!!! Ni får ta o skärpa er med att lämna kommentarer... det är ganska många som besökt bloggen nu men det är INTE många som lämnat  kommentarer :-( 
Vill ju veta vem ni är!!! 

Inga kommentarer: