torsdag 19 maj 2011

illamående

Blev illamående precis... 
gick in på en blogg för att se vad som stod under rubriken "tvångsparning".

Efter många om och men tog jag mod till mig och tryckte på playknappen på en video från youtube...
det skulle jag aldrig ha gjort!!! 
I filmen ser man hur en man har bundit fast en stor tik och satt munkorg på henne, bakom henne står 3 cementblock för att hjälpa en taxliknande hund att nå upp. 
Tiken vill inte paras, mannen "tvingar" hanen på tiken... medans hundarna sedan sitter fast står det flera runtom och skrattar och filmar. 
Jag va tvungen att hoppa över en massa, mådde så sjukt illa!!! 
Varför gör människor så mot våra älskade djur???? 

Jag kommer inte att länka till videon här eftersom jag tyckte den var så vidrig... vill skona andra från att se den....

Inga kommentarer: