torsdag 23 december 2010

Lille julafton

Lille julafton är snart till ända....
Idag började dagen med ett besök på Nova Lund, hann inhandla några klappar innan bilen körde hem för att jag skulle hinna med att byta om, slå in 2 klappar, sminka mig o fixa håret.
När det va gjort tog jag och Ängla oss en bilfärd till svärföräldrarna (sambon var redan där) för att fira jul med dom och J´s syster med pojkvän.
Julemat med chokladpudding till efterrätt :-) Jag äter inte gröt så svärmor hade gjort puddingen till mig, men det visade sig att alla ville ha det... tur hon hade gjort massor!!
Efter en massa prat o så begav J sig till jobbet, jag körde hem och lämnade Ängla sedan körde jag till nästa shoppingcenter... Burlöv...
Där var faktiskt rimligt med folk, inga mils långa köer.
Så där blev resterande klappar inhandlade.... hittade dock inte några mysiga, varma vantar till min kära vän K :-(
Ska det vara så svårt att hitta?????
Iallafall... körde hem till min älskade tjej, myste lite med henne och busade i snön innan jag började packa in alla klapparna.
Tur är att jag innan hade packat in en del av dom iallafall... annars hade jag varit klar lagom till imorgon.
Nu är dom alla under vår fina lilla gran... så mysigt!!!
Snart kommer älsklingen hem från jobbet, då blir det film... har inte bestämt än vilken.
Imorgon ska jag fira med familjen hos morfar, honey stannar hemma :-(
Han ska jobba på kvällen och eftersom vädert är som det är och vägarna är isgator så är det inte lönt att han kör dom 2 milen för att vara där 1 timme kanske.
Avslutar dagen med lite foto :-)



Hmmm.... från Ängla till "pappa" (J).... vad kan det vara???
Undrar om hon tänkt på att han är tatueringsgalen och snart ska fortsätta bygga på armen....??

Väntar på att snöbollen som mormor (min mamma) kastat ska komma ner till henne :-)



En vacker snönos!!



Kallt men så underbart vackert!!!!



MYCKET snö har vi :-)




vår grill....






Undrar vad hon spanar på.... (Idag är det mer snö än såhär)






GOD JUL FRÅN OSS ALLA TILL ER ALLA!!!!

Inga kommentarer: