tisdag 21 december 2010

Nytt liv= ny blogg

Första inlägget i nya bloggen...
Har av olika anledningar valt att sluta skriva i min förra blogg och istället börja om på nytt... nytt liv = ny blogg :-)
Idag blev dagen inte alls som planerat, skulle egentligen klippa mig och sedan jobba (arbetar enbart kvällstid, 15.30-23.00). Istället har jag legat nerbäddad i soffan med kräkspannen beredd... migrän!! Isch!!!
Nu är det lite bättre, kan iallafall röra mig utan att behöva kräkas.
Nog om sånt äckligt :-)
När jag kom ner imorse och tittade ut genom fönstret i trappan var jag tvungen att titta en gång till.... det hade snöat i natt... MYCKET!!!
Nu har vi kanske 50-60cm snö här... det hör inte alls till vanligheterna i skåne.
Men mysigt är det!!! En vit jul!!! :-)
Nu ska jag gå och se om jag kanske kan få i mig lite mat, har bara fått i mig 1 glas cola och 1 bulle på hela dagen... det ekar i magen!!

1 kommentar:

Monachos sa...

Första kommentaren :) Kul att höra av dig. Må gott