torsdag 30 december 2010

näst sista dagen på 2010

Då var det nästsista dagen på 2010... tycker åren går fortare ju äldre man blir...
Resten av detta året och de 2 första dagarna på 2011 ska jag tillbringa på jobbet.
Men det är själv valt och eftersom både mamma och J oxå jobbar så får jag ändå fira med dom jag älskar. Sen slutar vi ju 23.00 så vi är hemma innan tolvslaget, blir något gott att äta och lite att dricka.
Usch... tycker inte alls om att jag inte är hungrig!! På 3 dagar har jag ätit lite bröd med chorizo och ost (igår kväll).... är inte alls hungrig eller sugen på något.
O jag kan verkligen inte tvinga i mig någonting heller för då mår jag bara illa.
Men det blir nog bättre imorgon eller nåt :-)
Längtar sååå till den 25e januari!!! Det är dagen då jag äntligen ska få tillfixat den totalt misslyckade tatueringen jag fick gjort för någon månad sedan.... så kanske man kan visa benen igen.
Samma dag ska kompis K, syster och J oxå tatuera sig så det blir en heldag i Höör :-)
Nä.... får nog ta o göra mig klar inför jobbet... är sådär sugen... tack o adjö

1 kommentar:

Mette med flock sa...

Hej. tack för din kommentar. Så du har oxå Fibro, sjukdomen som inte syns men förstör.
Detta med att man inte är hungrig. Det är Fibron. Jag är likadan.