tisdag 28 december 2010

Tredje arbetskvällen är avklarad så nu är jag ledig 2 dagar :-) Nästa arbetsperiod är 4 kvällar... lite småtråkigt att jobba över hela nyårshelgen, men å andra sidan så jobbar både J och mamma då oxå.
Efter jobb ska vi hem till oss och äta något gott, så det blir en lugn nyår.
På onsdag är både jag och J lediga så då hoppas jag på att vi båda är hemma så vi kan mysa lite... iofs ska jag eventuellt in till Lund och fika med M :-) Hon är så fin i sin runda lilla mage... 12 februari ska den lilla flickan komma ut.
Idag har jag fått mina smärtstillande tabletter så i kväll har jag varit helt smärtfri (eller så mycket som det går iallafall, lite känner man alltid)... grymt skönt!!!
Nä... nu ska jag in och ta en snabb, varm dusch och sedan ska jag upp och sova. J ligger redan så sängen är uppvärmd :-)
Natti

Inga kommentarer: