tisdag 28 december 2010

När städar du ut julen??

Nu är jag sugen på att städa ut halva julen....
Jag verkligen älskar alla ljus, granen, stjärnorna och allt... men nu är julen liksom över... nu behöver jag inte längre ha allt det där för att få julkänslan i kroppen.
Om jag inte minns helt fel så åkte det ut innan nyår förra året, får se hur det blir i år.
Lika mysigt som det är att sätta upp allt julpynt är det att ta ner det och ta fram vinterskruden på huset tycker jag :-)
Granen blev halvt plundrad igår när min systerdotter E och mamma var här... E såg att vi hade polkagrisar i granen :-)
När städar ni ut julen??
Vi har fått handtaget på ytterdörren fixat idag... en skruv hade trillat av så man trodde nästan att man skulle få handtaget i handen när som. Men nu sitter det där igen!!
J ska jobba ikväll så det är bara jag och Ängla hemma... får se vad vi hittar på. Tvättkorgen är snart tom och jag har dammat nästan överallt... hmm.... vi får se!!

Inga kommentarer: