torsdag 20 januari 2011

08.30....piiiiiip

Idag var jag uppe tidigt.... tidigt för att vara mig :-)
Jag brukar vakna självmant vid kvart i 10 men idag skulle jag vara hos läkaren kl 10 så fick gå upp 08.30. Men det gick faktiskt bra!!
Sjukt jobbigt bara att behöva sticka iväg innan medicinerna hunnit verka, men det funkade idag iallafall.
I eftermiddag när J har kört till jobbet ska jag och Ängla till Lund och gå en långprommis med gamla grannen M och hennes nya hund Kira.
Kira kommer från Djurskyddet i Malmö, jag har träffat henne en gång och hon var sååå försiktig och osäker... lille tusse :-(
Hemskt att människor kan fördärva ett djur på det sättet!!
Iallafall... Ängla & Kira har aldrig träffats innan så det ska bli kul och se om dom kan bli bra kompisar :-)


1 kommentar:

Anonym sa...

Så skönt det låter med en promenad i Lund. Hoppas att solen vill lysa på oss lite idag, hade varit skönt. Hoppas du får en bra dag!
KRAM!