söndag 23 januari 2011

Ny vecka, en massa händelser :-)

Söndag och sista arbetsdagen för denna gången, nästa gång jag jobbar är fredag :-)
Men innan dess kommer det att hända en hel del roliga och spännande saker!!!
Uppdaterar er efter hand om vad som händer!!
Måndag blir förhoppningsvis en myskväll med min fina fis, tisdag blir en heldag i tatueringsstudion tillsammans med J, kompis K och syster E... Det ser vi fram emot!!!
Ängla ska då vara hos mormor (min mamma) :-)
Är mycket nyfiken på hur resultatet blir av den nya tatueringen.... iallafall så får jag pengarna tillbaka av han som gjorde den misslyckade så det är skönt!!!!


Ängla busar med nya kompisen Kira i en hundrasthage.... och om en liten stund ska duon åter igen få busa men denna gången i vår trädgård.
Underbart att dom leker så bra tillsammans!!!
2 tikar i ungefär samma ålder.... man vet inte Kiras exakta ålder eftersom hon är en omhändertagen tjej.

Kira löper...... hmmm..... 3e löptiken Ängla sätter på!!
Hon gör inte så i vanliga fall, bara på löptikar.... undrar vilken läggning hon har :-)
Kira tackade och tog emot myset... haha... så söta!!
Nu står Ängla här över mig och piiiiiiiper... vi brukar allltid gå ut vid denna tiden, konstigt egentligen att hundar är "medvetna" om tid på det sättet. Märker på henne varje dag att hon vet när det är dags för bus/promenad.
Får väl ta och göra mig klar så vi kan gå ut direkt när M och Kira kommer :-)
Sen blir det jobb för hela slanten ikväll!!!
LOVE

Inga kommentarer: