söndag 9 januari 2011

Dagen idag & problem som MÅSTE lösas snarast!!!

Blev inga kakor idag... vi fick oväntat besök av min arbetskamrat Anna, hennes sambo och deras lilla prins :-)
En kladdkaka blev det, det går så snabbt att slänga ihop... det gör det säkert med de andra kakorna oxå, men eftersom jag inte bakar så ofta nuförtiden så är det bäst att ta något man vet att man kan göra gott.
Lite tråkigt om man får gäster och bjuder på totalt misslyckade kakor!!!
Jag jobbar ju på samma ställe som både mamma och min sambo, så mamma kom oxå förbi för att säga hej till Anna som är mammaledig med sin 6 månaders kille.
När dom varit här en stund kom J hem, då hade han jobbat och spelat fotboll så han var väl egentligen sådär pigg på att ha besök men det gick bra ändå :-)
Till kvällsfika blev det idag nybakade scones... gott!!!


Var precis ute en sväng med Ängla, vi har haft en vilodag idag hon och jag... det är ju livsfarligt att vara ute och gå. Is i tjocka lager eller is som inte syns... halt är det iallafall!!
Eftersom man spänner sig lite extra i kroppen när man går på halt underlag så känns det extra mycket i nacke/axlar nu oxå.
Den där fibro- skiten ställer till med en massa konstigheter!!!
Fy vad jag skulle vilja åka iväg, om så bara för en helg tillsammans med min Älskling.... Ängla skulle nog kunna vara hos mormor ett par dagar. Hon älskar sin mormor :-)
Men... just nu är vi fattiga och de pengar vi har är till tatueringsdagen den 25e januari .
Som jag (vi alla) längtar till den dagen!!!
Har ett mindre... eller ganska stort problem som jag gärna vill ha tips om hur jag ska göra.
Jag ska ju tatuera över en totalt misslyckad sak på benet, denna misslyckade sak betalade jag 800kr för... dvs. 800kr för mycket!!!
Skulle vilja ha tillbaka dom pengarna eftersom jag är så pass missnöjd att jag måste göra över den.
Har funderat på att skicka ett mail med hur den ser ut till han som gjorde den och fråga vad han anser om den.... och om det kanske inte är ganska bra om jag får tillbaka mina pengar.
Om han inte vill det så ska jag nog fan ta o varna folk för denna personen!!!!!
Tycker ni det är ett bra tillvägagångssätt???
Eller har ni andra tips???
Hoppas ni kan hjälpa mig!!!
Vill göra det på ett bra sätt men vill fan inte att han ska roa sig för mina pengar när han har gett mig en massa merkostnader och fobi att dra upp brallan o visa....
Tar mod till mig och snart kommer nog en bild på mina tatueringar....
Kommentera då gärna och gissa vad det föreställer......

Inga kommentarer: