torsdag 13 januari 2011

ledig

Idag är jag ledig!!!
Dock har det inte varit så mycket vila... var på fältet med lilla loppan och kasade rundor.
Där var ren isgata!! Dumt man inte har skridskor!!
Fast Ängla fick iallafall busat lite så hon är nöjd och trött. När vi kom hem blev det lite städning, ska ju ha lite kalas här på lördag och när man har den där jäkla fibro- skiten så måste man börja i tid med allt.... dvs att jag egentligen är helt för sent ute!!!
Men har iallafall fått undan lite.
Nu har jag drömmar i ugnen, snart klara. Tror faktiskt aldrig jag har gjort drömmar, isåfall var det väldigt längesedan. Ska göra syltkakor oxå tänkte jag.
Men ikväll finns det inte så mycket tid över, ska träffa tjejen jag är kontaktperson till för första gången ikväll. Ska bli skoj faktiskt!!
Nu plingar kakorna på mig :-)

Inga kommentarer: