måndag 10 januari 2011

En MYCKET trött måndag!!!

Finally är denna måndagen snart slut... kan knappt minnas när jag var såhär trött senast!!
Sov länge, slöade ännu längre... sedan åkte vi hem till mamma och käkade middag. Stek med supergod sås, potatis och brysselkål :-)
Min älskade systerdotter var där oxå... kul att träffa den "lille" skiten!!
Lämnade Ängla där, körde hem och bytade om sedan var det dax för jobb... har varit mer sugen att jobba kan jag ju säga. Men kvällen gick ganska fort, trots mååånga gäspningar från både mig och tjejen jag jobbade tillsammans med.
Mamma körde Ängla hem sedan, skönt för henne att slippa vara ensam och dessutom är det bra träning med tanke på att hon äntligen (efter ca 1½år) har blivit mindre mammig.
Det vill säga... hon har slutat pipa (nästan) när jag stänger dörren in till toaletten :-)
Så att komma ifrån mig är inget som är dumt på något sätt.. dags att lossa lite på tyglarna så att jag kanske någon gång i framtiden kan resa bort utan att få ångest.
((okej då... får väl erkänna att jag oxå lider av lite separationsångest))
Nu ska jag mysa lite med tösen sen blir det sängen!!
J är hos en kompis och kommer nog inte hem på ett tag... känns lite skumt, vi brukar alltid lägga oss samtidigt eller så ligger han redan när jag kommer upp.
Men det ska nog gå o somna ändå med tanke på att ögonen går i kors.
NATTI!!!

1 kommentar:

Lena sa...

Hej.
Kul att du kikade in till mig.
Totta som är en aprikos storpudel är 5år i sommar, och Ozzie som är grå storpudel är snart 8 månader.

Kram

Lena