torsdag 13 januari 2011

Jaha... ännu en trött o tung dag....

Vaknade imorse.... eller gjorde jag det egentligen???
Gick iallafall ner, kissade, tog piller och la mig på soffan som vanligt för att vänta på pillernas verkan.
Sen somnade jag!!!!
J kom ner och lade mitt täcke på mig, sen sov jag till klockan var lite över ETT!!!
Skrämmande!!!!
Ut med Ängla, stegen var tunga och vaden "drar". gissar på muskelinflammation faktiskt. Värken där kommer när jag går för mycket....
Hem och äta Js köttfärssås :-) Gott!!
Så nice att ha en karl som kan laga mat!!!
Älskar dig min fina fis!!!
Så underbart skönt att ha en sambo som accepterar att jag sover hela tiden...
Men.... beror tröttheten på fibron eller på att jag missat ta b-vitaminer, järntabletter och folsyra???
Eller kanske både och... oavsett vad det beror på så är det jobbigt som fan!!!
Ändå sover jag natten igenom,... skumt!!
Imorgon hoppas vi på en piggare dag, då ska jag med J till Nova Lund så han får köpt en ny mp3- spelare så det blir lugnt i hemmet ;-)
Sen blir det antingen besök på fältet i Malmö eller om det funkar bra med Ms (gamla grannen) nya hund (omplaceringshund som varit totalt misskött!! Så kanske vi åker in till dom och går en promenad. Får se.
På kvällen ska jag iallafall träffa min nya kontaktperson för första gången, ska bli skoj!!!
((har sökt ett drömjobb, hoppas som fan på det!!!))
NATTI!!!!


Inga kommentarer: