onsdag 26 januari 2011

Tatuerings sviter....

Vaknade imorse och satte ner fötterna på golvet.... AJ... *upp med högerfoten från golvet igen* Satt där en stund med foten en bit ovanför golvet innan jag kunde sätta ner den och gå ner.
Såg att det var lite svullen, men inte så farligt... men fy vad ont jag hade!!
Har sedan legat med foten i högläge typ hela dagen (Ängla är sååååå sur på mig eftersom jag lovat henne ett besök på fältet som inte kunde bli av :-( ) och nu ser den ut såhär.....

........full med vätska som sipprar ut genom de gröna små bladen....
Tydligen kan man om man anstränger benet för mycket efter att ha tatuerat sig där få vätskeansamling och det har jag fått!!!
Innan J skulle köra till jobbet tvingade han mig till duschen där han tvättade och smorde in tatueringen, tårarna bara rann på mig när han tog i närheten av knölen....
Men ska man vara fin får man lida pin sägs det ju :-)
Jag är jätte glad och nöjd!!!
Blir säkert fler tatueringar gjorda av Andreas på tattoo world i Höör :-)
Han är en supertrevlig kille som verkligen är seriös och vet vad han gör... tänk att han bara genom några penndrag på mitt ben sedan kunde få fram detta... utan mall o sånt... imponerad!!!!

Inga kommentarer: