tisdag 25 januari 2011

Äntligen är den här!!!

Kommer ni ihåg min totalt misslyckade tatuering???

Den är nu ett minne blott :-)
Det är iallafall bra att han som gjorde den insåg det bästa och ger tillbaka pengarna som jag betalade....
Idag var vi i Höör och tatuerade oss... stackars K fick ingen idag för hon som skulle tatuera henne var sjuk :-( Tycker synd om K!!!
Har hon gått och varit nervös i onödan..... hoppas hon kan få den gjord på fredag iallafall, hon har väntat över 3 år nu.
Vi var i Höör kl 10.00, syster började med att fylla i sin misslyckade.... ett hjärta som såg ut som det var ritat av en 5- åring med en svart tuschpenna som nästan är slut.
Sen var det min tur!!!!
2 timmar satt jag ungefär... är ganska öm nu!!!
Men det är det värt!!!
(tecknet är ju gammalt, nästan exakt 10år på dagen)



Såg nu att jag är ganska svullen på benet... inte konstigt det gör ont!!
J fick gjort lite till på sin överarm, plus att han gjorde ett öga på armbågen.
Armbågen var verkligen inget skönt ställe... Han som tatuerade sa "-känn på denna", "-o den här" :-)
Det var då det gjorde som mest ont... haha... lite skoj tyckte jag.
Ska försöka få foto på Js tatueringar oxå....


Inga kommentarer: