tisdag 18 januari 2011

Godis

Idag har jag inte träffat min sambo mer än max 1 timme.... lite tråkigt faktiskt!!
Var på fältet idag igen, min kära vän K följde med och det var trots kyla och tråkigt väder väldigt, väldigt trevligt.
Vi var ett par hundägare (+K) som stod och pratade medans hundarna sprang som tokar :-)
Mer än lite nervös blev jag dock när jag såg att 3 stora hundar varav 1 var min sprang och jagade varandra ute på isen... med tanke på att det varit 10 plusgrader och all snö smält så var nog risken att isen skulle brista ganska stor.... MEN tack o lov så höll den!!! *puh*
Leriga och ganska trötta körde vi hem efter nästan exakt 1 timmes lek, dusch av hund, dusch av matte och nu ska här städas.
Imorgon kommer svärföräldrarna och min mamma hit och firar min födelsedag... sambon är så rolig så han jobbar :-(
Bjuder på några bilder på gottheterna som gjordes i helgen....


kladdkaka med tobleronebitar, det är min systerdotter (6år) som skrivit... lite svårt att se dock.
"Lotta 29år 2011"

Dessa var nog dom som var mest poppis i lördags... fatet blev tomt!!!
Det är nutellasnurror :-)
MUMS!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Fyller du också år imorgon?!
Kramis!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Hurra, hurra hurra!!!
Fast nog kunde vi fått bättre väder idag!
Hoppas att din dag blir bra.
KRAM!