måndag 24 januari 2011

bildbevis

Trots halvkasst väder, en del kvarglömd snö osv... så var det ett roligt besök i hundparken :-)
På sommaren är det ju helt klart lättare att vara där + att då är där mer folk, idag var det bara vi. Men det var nog ganska bra ändå så vi fick känna av stället i lugn och ro :-)
Många olika aktiviteter provades, och inte trodde jag att Ängla skulle klara miljöbanan helt utan problem :-) Där överraskade hon mig!!!!
Lite talande blider nu... sen sängdags.... det är en stor dag imorgon :-)

En "gardin" av kedjor och rep



En vägg av petflaskor

en soptunna Ängla utforskade, en stol, lekakulor att gå på, spannar att balansera på, kedjor att gå igenom......



Min lilla tös åkte till och med skottkärra :-)
Hon blev lite ostadig ibland så då stannade vi tills hon hittat balansen igen....


traskade runt på bildäck





blev visst fel bild :-( men föreställ er denna ställningen typ fast med framben och huvud nere i däcken för att hämta godis :-)




Sitter fint och väntar på att få gå in på agilitybanan







Hon har en förmåga att fastna uppe på A-hindret :-)






ett litet hopp!!




Här var det tvärnit då hon ville hoppa över det som håller pinnen uppe :-)
Men hon hoppade bra och mycket.... dock inte när kameran var uppe.
(o ja... det är jag som är med på bilden)


Petflaskorna igen..... "hmm... ska jag springa runt denna eller??"





"hur gör man??"
Men som ni såg innan så lyckades hon bra med detta oxå :-)
En mysdag med mycket mental och fysisk träning!!!!
GO NATT!!!











Inga kommentarer: