söndag 16 januari 2011

Dagen efter dagen igår.....

Idag är det dagen efter dagen igår.....
Hade en jätte trevlig dag med familj, vänner och släkt här... men oj och aj vad det
kostar att ha roligt!!!
Fibro- fan tycker inte om roligheter.... då måste h*n kompensera det dagen efter med att 10- dubbla den normala smärtan!!
Hade 2 tramadol kvar som jag inte alls tänkt att ta idag (får nya på tisdag), gick upp vid 10-tiden och tog panodil men sen vid 12 hade det inte alls hjälpt och minsta J eller Ängla rörde mig kände jag tårarna i ögonen.
Såååå... upp med dom sista pillerna, ner med dom i magen och tillbaka till soffan för att vänta på resultat.
Nu kan jag gå hyffsat iallafall, ska försöka ta mig upp och klä på mig.... blir ingen bh idag iallafall. Dom får hänga fritt... haha
Neee... men det gör så ont med bh, den sitter "hårt" på kroppen.
Helst av allt skulle jag inte vilja ha något alls på mig!!
Men måste aktivera hunden min, så blir nog en sväng till fältet.
J spelar fotboll och är inte hemma förrän vid 15, kanske ska vi till mamma ikväll och äta middag. Men vågar inte bestämma något, vem vet hur jag mår då???
Jävla fibro- fan som får livet att bli mindre värt!!!!
Skitgubbe!!!
(ja... idag är jag arg på den där fibro!!)

Inga kommentarer: