onsdag 5 januari 2011

Nu har vi kommit hem från fältet... ca 1½ timme blev det idag.
En massa hundar var där, man ser direkt om dom är i samma ålder tycker jag.
Är dom det så är det mer "jaga mig"- lek, annars blir det mer brottning :-)
Änglas favorit är "jaga mig", blir det för mycket brottning går hon ur leken.
Idag var dom ett tag många som lekte ihop, en pitbull som verkligen var ute efter att bita i halsen, en hane som bara ville nuppa, en som sprang efter dom andra som var lite utanför.... och några till.
I början gick det bra, men efter kanske 15minuter så blev det lite mycket bitande och nuppande så då gick vi vidare.

Loppan ligger och lurar på en hund som är en bra bit ifrån :-)




Min fina, fina tjej... så vacker!!!
Sen blev det lite agility oxå innan vi begav oss mot bilen, Ängla brukade i somras alltid springa ner i en damm och bada innan vi skulle hem.... idag skulle hon göra detsamma... men tji fick hon, där var bara is :-)
Blir så imponerad varje gång, hon är jätte duktig att komma när jag visslar på henne... även om det är mitt i leken... stolt mamma!!!
Har iallafall en trött och nöjd hund med mig hem som nu ligger och sover här i soffan!!


Ängel som jag fick av min älskade sambo i julklapp :-)
Om ett par dagar (veckor) fyller jag år... 29år blir jag då, ska ha kalas några dagar innan tänkte jag eftersom min dag är mitt i veckan.
Önskar mig en massa pengar bara så jag har till tatueringen den 25e :-)
Det är prio ett nu att få den fixad!!



Inga kommentarer: